Aktualnie czytasz
Jak zrobić głębokie gardło? 8 porad by robić głębokie gardło.
Czas

Jak zrobić głębokie gardło? 8 porad by robić głębokie gardło.

Głębokie gardło to bardzo popularna prośba na kamerkach i w filmach

Głębokie gardło jest bardzo poszukiwaną umiejętnością przez aktorki na kamerkach i klipach ze względu na popularność wśród fanów. To głębokie gardło ma miejsce gdy robisz loda (zabawce lub prawdziwemu kutasowi) i wkładasz kutasa do samego końca w gardło, często dopóki nie zakrztusisz się i gdy dolna warga zatrzyma się na końcu dildo lub jądrach. Może to być trudna umiejętność do nauczenia się, zwłaszcza jeśli jesteś kimś, kto ma odruch wymiotny. Jeśli jesteś modelką na kamerkach, która chce się uczyć tej umiejętności albo może chcesz dodać pikanterii do własnego życia w sypialni, oto nasze wskazówki.

Jak ćwiczyć głębokie gardło?

Musisz czuć się komfortowo z przekraczaniem własnych ograniczeń fizycznych i przyzwyczaić swój odruch wymiotny. Nie próbuj za jednym zamachem wepchnąć dużego dildo lub penisa do gardła. To może naprowadzić cię na szybką ścieżkę do zwymiotowania. Weź głęboki oddech i zacznij od mniejszych przedmiotów, takich jak palce lub lizaki. Znajdź części jamy ustnej i gardła, które Ci nie przeszkadzają. Następnie znajdź wrażliwe części i pracuj powoli, aby przyzwyczaić te wrażliwe części do dotykania.

1. Ćwicz pod prysznicem

Niezależnie od tego, czy ćwiczysz z wibratorem, czy z palcami, prysznic jest jednym z najlepszych miejsc do ćwiczenia głębokiego gardła. Ciepło z prysznica pomaga rozluźnić mięśnie, a woda pomaga utrzymać wilgoć. Możesz także ślinić się na siebie, ponieważ możesz zaraz potem wziąć prysznic. Pod prysznicem udało mi się po raz pierwszy osiągnąć głębokie gardło. Jeszcze raz – zwolnij i daj sobie czas na naukę!

2. Poznaj swój odruch wymiotny

Żaden odruch wymiotny nie wygląda tak samo. Niektórzy nie radzą sobie z naciskiem, a niektórzy lepiej reagują na naciskanie. Niektórzy czują się w porządku z szybkim szturchnięciem, a niektórzy po prostu nie chcą być dotykani. Kiedy już będziesz w stanie coś dostać do buzi, sprawdź granice swojego odruchu wymiotnego, trzymając wibrator lub penisa w gardle i sprawdzając, jak długo możesz go trzymać. Zwróc też uwagę na to, czy twój odruch wymiotny wytrzyma dany nacisk lub czy uczucie kneblowania zniknie, gdy nawet sam czubek danego przedmiotu wyciągniesz z gardła. Poznanie odruchu wymiotnego pomoże ci uniknąć problemów podczas “głębokiego gardła”. 

Jak zrobić głębokie gardło?

3. Pogódź się z tym, że będzie to niewygodnie

Nikt tak naprawdę nie lubi uczucia prawie zwymiotowania. Dopóki nie przyzwyczaisz się do uczucia “głębokiego gardła”, będziesz odczuwać to kilka razy. Problem zacznie znikać, gdy się przyzwyczaisz, a twoje ciało dostosuje się do tego doznania. Będzie to wymagało poważnego poświęcenia, aby mieć głębokie gardło bez uczucia “OMG, mam zamiar zwymiotować”. Im więcej ćwiczysz, tym szybciej to odejdzie.

4. Zacznij ćwiczyć kiedy tylko możesz w swoim codziennym życiu

Im więcej ćwiczysz z odruchem wymiotnym, tym szybciej przystosuje się do niepojawiania się. Dobrym sposobem, aby przyzwyczaić swój odruch wymiotny, jest częste grzebanie w buzi, bardzo dokładne mycie zębów, a także pójście szczoteczką daleko do tyłu podczas mycia języka. Owoce w kształcie fallicznym? Wiesz co robić!

5. Śledź swoje postępy

Niezdolność do “głębokiego gardła” może zniechęcać seksualnie, ale jeśli będziesz śledzić swoje postępy, może to być nawet motywujące! Jeśli masz ulubioną zabawkę, z której często korzystasz, śledź swój proces, sięgając tak daleko, jak to możliwe i mierząc długość, którą byłaś w stanie wziąć. Jeśli stwierdzisz, że utknąłeś w określonym miejscu na zabawce, sprawdź obwód swojej zabawki. Może być za gruby dla twojego gardła i wtedy spróbuj czegoś cieńszego!

6. Nie bój się bałaganu

Istnieje powód, dla którego głębokie gardło jest związane z niechlujnymi lodami. To dlatego, że kiedy walczysz z odruchem wymiotnym, zaczynasz wytwarzać więcej śliny. Użyj tego na swoją korzyść jako smaru, aby zabawki lub penis wbiły się głębiej w gardło. Im wilgotniej, tym lepiej! Kiedy występuje tarcie, jest bardziej prawdopodobne, że podrażnisz gardło i odruch wymiotny, a także wywołasz złą reakcję. Spluń na zabawkę i zmocz ją porządnie przed próbą głębokiego gardła.

7. Ćwicz oddychanie przez nos z czymś w ustach

Jeśli nie jesteś w stanie oddychać przez nos, gdy usta są zajęte, ćwicz wykonywanie dobrych, sensownych oddechów przez nos.

8. Wypróbuj miękki wibrator

Używanie wibratora, który jest z miękkiego tworzywa (nie podrażnia gardła), ale ma usztywnienie, dzięki czemu pozostaje prosty i łatwo się zgina, to świetny sposób na ćwiczenie głębokiego gardła. Możesz przejść na twardsze zabawki, gdy poczujesz się bardziej komfortowo z “głębokim gardłem”.

Dołącz do naszego newslettera

Damy Ci znać o nowych wpisach gdy tylko się pojawią.

Dołączając zgadzasz się na otrzymywanie komunikacji marketingowej

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do newslettera

Damy Ci znać o nowych wpisach, nie będzie spamu, obiecuję!

Dołączając do newslettera zgadzasz się na komunikację marketingową